דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקלות נפוצות בבית בתחום האינסטלציה 

מאת    [ 24/02/2016 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2518 פעמים ]

הצנרת היא זו שמאפשרת לנו לשמור על שגרת חיים נוחה במיוחד בבית שלנו - להשתמש במקלחת, בשירותים, במדיח הכלים, במכונת הכביסה, ועוד. אולם, נגרמות לא פעם מספר בעיות בצנרת הבית שלנו. כדאי להיות מוכנים, ולהכיר מראש את רשימת הבעיות בתחום האינסטלציה. מדוע? כדי שאם חס וחלילה תהיה לכם תקלה בנושא - תדעו כבר במה מדובר, וגם תוכלו להיערך אליה כראוי, ואולי אפילו תוכלו למנוע אותה מלכתחילה עוד קודם לכן.

 

כשהכל נסתם, משחרר, מתפרץ, ועוד


    • סתימה - זו כנראה תקלת האינסטלציה הנפוצה ביותר בבית. מדוע שהצנרת תיסתם? יש לכך כל מיני סיבות אפשריות. סיבה אחת היא שכנראה הכנסתם לתוך הצנרת חומר שלא הייתם אמורים להכניס. דוגמאות? שאריות רבות של קפה שחור, שיערות, חומרים שומניים מידי, בדים שונים (כולל גם מטליות לחות - הן לא עשויות מנייר אלא מבד!), ועוד חומרים דומים כגון אלו. אם עושים את זה יותר מידי, הדבר פשוט יגרום לסתימה בצנרת שלכם. בעיה נוספת היא של סתימה בצנרת ישנה. גם אם יחסית מקפידים לשמור על הצנרת, הרי שאחרי שימוש רצוף של 25 שנה למשל, זה די טבעי שבסוף תהיה סתימה כי כן הייתה הצטברות של כל מיני חומרים שומניים, גם אם באופן אטי. במקרה של סתימה קלה, אפשר להשתמש בחומר לפתיחת סתימות. במקרים קשים יותר - כדאי לקרוא לאינסטלטור.


    • נזילה - גם זו תקלה נפוצה מאד לצערנו, והרבה יותר מסובכת מן הסתימה. למה שתהיה לנו נזילה בבית? הנזילה לרוב מתרחשת עקב עומס מסוים שיש בצנרת, או פיצוץ בצנרת למשל. ככל שהצנרת ישנה יותר ופחות מתוחזקת - כך באופן כללי יש סיכוי משמעותי מאד להתפרצות של הנזילה. מבחינת האזורים שבהם אתם תחוו את הנזילה, יש לא מעט אזורים בבית שחשופים לנזק - כולל הקירות שלכם, התקרה, והרצפה. שימו לב שלעתים הנזקים של הנזילה נובעים לא מבעיה בתשתית שלכם, אלא של הבניין או השכנים.


    • לחץ מים נמוך - גם זו תקלה בעייתית מאד, גם אם היא פחות מוכרת. אם מערכת האינסטלציה לא מתפקדת היטב בבית שלכם, אתם תסבלו מלחץ מים נמוך. אתם תשימו לב כנראה שכשאתם פותחים את ברז המים, יוצא זרם חלש יחסית. איך יודעים שזה לא בעיה במכשיר עצמו? אם החלפתם ברז, או שזה קורה בכמה ברזים במקביל בבית. כדאי ליצור קשר עם אינסטלטור שיבוא ויבחן את הצנרת שלכם ויבחן מה חוסם את המים מלהגיע בלחץ המתאים.

 

האם התדירות של התקלות היא גבוהה?

תלוי מאד בלא מעט גורמים. כפי שציינו קודם לכן, בצנרת שהיא ישנה יותר, יהיו גם יותר בעיות אינסטלציה באופן מוחלט. לכן, מומלץ אחת לכמה שנים אף לבצע בדיקת מצב לצנרת שלכם. כמו כן היו ערניים בנוגע להתפתחות של בעיות אינסטלציה בדירתכם ואל תזניחו את הנושא.

חברת דודי הכרמל - מספקת שירותי אינסטלציה באזור חיפה, הצפון והסביבה 24/7




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב